hela påsen är borta

Godmorgon sköna lördag.
Denna dag på den lediga helgen är nog allra skönast.
Vetskapen om att det finns en ledig dag till gör den bäst.
Vissa tycker nog att fredag kväll är bäst då hela helgen finns framför sig.
Jag är nog alldeles för trött på fredagen.
Ambivalensen för dagen är skidor eller coreträning.
Båda gör gott inför kortvasan.
Vädret är inte det mest lockande för skidtur.
Vi får se.
Jag är en person som snabbt kan tänka om.
Rätt duktig på att motivera mig själv.
Gårdagens kväll välkomnades jag hem med de underbart goda älgfärsbiffar med kantareller.
Sedan åkte något annat ner i magen som inte kändes lika roligt när det var dags för sängen.
Cheese chrunzes, eller nåt sånt tror jag de heter.
Hela påsen är borta, skönt för idag får det bli något annat som typ;
frukt är också godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0