hur orkar jag?

Vilket tempo.
Hem på söndag kväll.
Vila måndag, ialla fall bara en kort promenad på stumma ben.
Tisdag idag, Stockholm och jobbträff med alla utredningsansvariga i landet.
Tåget rullar in i Borlänge strax efter sex.
Mannen hämtar och vi åker raka vägen hem för att byta om till skidkläder.
1,2 mil skidor i elljusspåret.
Hur orkar jag?
Med en egen vallakung till hjälp så går det ganska bra.
Hungern drev på så tiden var nog den snabbaste hittills.
Under skidturen fick hjärnan fritt spelrum och det är en ganska bra återhämtning.
Sluttankarna kan summeras att jag döpt min man till;
Vallakungen Sören Skottet Johansson.
Han gillar det inte.
Tänk om han förstod hur mycket "love" det är i dessa smeknamn!
Vallakungen Skottet Johansson inför Midnattsloppet ifjol som gick i Göteborg (jag sprang också). Nu laddar han inför årets halvmara i Götet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0