imponerat på mig själv

Idag fick jag till det.
Allt har gått hur lätt som helst.
Det är inte varje dag allt flyter på utan motstånd från varken kropp eller hjärna.
9.30 åkte jag upp till Bergebo, hade ett lopp på gång där och jag vill inte ligga i spåret och stoppa upp någon. Raka vägen ner till Mellsts att jag bara hade tänkt åka 7,5 km.
Sista varvet gick av bara farten och i ren och skär glädje.
Solen strålar lirkade sig igenom träden och spåren var riktigt fina trots nollgradig temperatur.
Hem och ner med lite påfyllnad och lunch inför eftermiddagen HIT pass.
Hur skulle det gå efter 10 km skidåkning?
Tufft för benen kanske?
Det gick riktigt bra, glömde bort de där kilometrarna som jag gjort på förmiddagen.
Två finaldelar idag och jag blev inte nedröstad på IDIOTEN.
Nej för idag fick vi inte rösta!!!
Tack Susanne för det. Jag älskar dessa sista mördande ansträningarna som IDIOTEN kräver.
Tror banne mig att jag imponerat på mig själv idag.
Heja mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0