ont i rumpan

Kört de sista passen, styrka och step.
Nu vila och ladda inför fredagens stora händelse, The Voice!
Nejdå, jag bara skojar.
Jag menar såklart mitt första skidlopp.
Min goa Antia ville att jag skulle ta det lite lungt ikväll och bara köra ett pass.
Jag tror hon har pratat ihop sig med min man.
Jag gör mina försök att övertyga dem om att det inte är det stora Vasaloppet som gäller för mig.
Kanske är de lite klokare än jag och förstår att Kortvasan är tillräckligt för en nybörjare.
Imorgon ska jag ladda med god mat.
Till lunch blir det lite hembakt pizza och till kvällen är väl pasta ett måste?
Har lite ont i rumpan efter min vurpa i den isiga skogen igår.
Fick akta mig när vi gjorde övningar på golvet.
Gick inte att ligga på den skadade skinkhalvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0