pannlampa premiär

Premiär idag för pannlampa och skidåkning.
Arbetar man när det är ljust så får detta funka som lösning mörka skidkvällar.
Jag tyckte det var riktigt coolt att åka med lampa.
Det var riktigt bra sikt i skogen.
Jag kom lite före min man och blev lite mörkrädd.
Inte nog med att jag blev mörkrädd det högg så fruktansvärt i spåret så jag föll omkull och fick en rajäl smäll i ena skinkan.
Då passade jag på att vänta in honom. Det var lite skönare att ha honom närmare.
Samtala med andra mer rutinerade skidåkare som kunde bekräfta att det högg i fast i deras skidor också. En av dem skulle också åka kortvasan på fredag. Så vi lyssnade till den mer rutinerade herren som gav oss vallatips. Flour är en viktig ingrediens som står emot det mesta.
Så nu fick skidorna förlja med in för en sista träff med vallateamet och servicekillen (min man).
Imorgon blir det lite styrka station och kanske ett steppass som sista uppladdning inför mitt första skidlopp, kortvasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0