tusen tack finaste angelica

Igår var jag i Uppsala och jobbade.
Hade tänkt mig en kväll med lite lättare träning i form av core.
Redan på tåget hem känner jag att halsen inte är hundra bra.
Först försöker jag slå bort tanken, men redan innan jag har kommit fram till Borlänge har jag bestämt mig för att vila från träning.
Okej, idag känns halsen inte alls.
Det blir bra med lite styrke-station och kanske lite step.
- Du ser helt blek ut, säger Anita. Och du brukar väl inte vara sådär svettig, fortsätter hon.
- Nej, jag känner mig inte helt OK.
Visst det gick det bra att köra allt men svetten lacka och det tog på krafterna.
Så jag gick efter första passet för att hälsa på Angelica (stepfröken).
- Nejmen, varför kom du hit säger hon.
- Jag kände inte så här innan.
- Men vänta jag har en sak till dig!
- Grattis till Kortvasan!
- Va duktig du (ni var).
- Åh vad roligt med pris, denna 81 % choklad räddade min kväll.
Mästerkocken och Anton Berg choklad gjorde min kväll.
Tusen tack finaste Angelica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0