lämnar dalarna

Hemma i stan en natt för den sista tvätten och hem med förtältet.
Nu bär det av mot sydligare breddgrader.
Först Vargberg på fredag och fredagen därpå mot Orust.
Bockstensmannen, salt hav och en syster lockar mig och mannen.
Vi är speciellt förtjusta i att ligga ute och låta vagnen rulla runt i Sverige.
Kanske är det vår "rastlöshet" som gör att vi har något på gång nästan hela tiden.
Men sedan den dagen jag (vi) bestämde oss för att samla på upplevelser så har livet blivit rikare.
Det är bara hjärnan och den fysiska begränsningen som måste få vara med och styra ibland.
Med det vill jag säga att intycken måste hinna "landa i mig".
Kameran ligger redan i husvagnen och hoppas den glider med (inte glöms) på våra upptäckter längs kusten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0