vilken härlig prestation idag

Fyra var vi på dagens crossfit-pass.
Min dotter, min man och träningsvännen Anita. 
Uppvärmning 10 minuter sedan raka vägen i i stora salen.
Vi bubbade in alla boxar (sugen på 60 cm hög) plockade fram kettlebells, mattor och vattenflaskor på plats.
 
Startade med en 300 WOD alá:
50 av vardera, armhävning, burpees, dips, rygglyft, sit ups med kettlebells och mina lovely boxhopp.
30 hopp på 60 cm höga boxen och resterande 20 på lägre.
Vad händer nar jag gjort PB på boxen. Jo, jag vill göra alla 50 såklart.
Från stillastående och upp är en såååååååååå häftig känsla!!!!
 
Efter detta gjorde vi en liten cirkel-träning i strechtrummet där vi ägnade oss åt mera mage med medicinboll, lite swingar med kettlebell, bozoboll med coreövning och taktpinnen som talade om när det var dags att cirkulera 20 upphopp från golv (skönt för benen). 
 
På lördag skall Ida bjuda på lite backintervaller och söndagen kommer att avslutas med ett HIT-pass.
Vill ju vara i form till nästa helgs cross-fit intro i Stockholm. 
Så härligt att vara hemma och träna igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0