den som spar han har

Njöt av varenda godisbit igår.
Njöt också av vila och ryggläge i soffan.
Laddar för att åka ner till Julias student.
Julia är min fina systerdotter.
Idag lördag städas det med musik i öronen och allt går som en dans.
Jag tar ett par danssteg emellan dammningar och plock.
Tänk att med lite sköna rytmer blir städning riktigt kul.
Lunchen skall nog intagas utanför hemmet.
Kan ju inte ta paus för att laga mat.
Nej, men middagen ska jag nog klara eftersom det är en hel sida lax som ska bli färdig genom ungsstekning.
Jag har godis kvar till ikväll också.
Inte för att "den som spar han har".
Nejdå, köper man tillräckligt mycket orkar man inte äta allt på samma kväll.
Ganska smart va?

Kommentarer
Postat av: Anita

Du är för skön!Ha en fortsatt "vilsam" helg!! Kraaam

2012-06-02 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0