ett innehåll

Söndag kväll och sitter här strax före sänggående och kan inte mer än att vara nöjd med helgen.
Den har haft ett innehåll av lite varje.
  • skällt på ett barn
  • skällt på en stökig person som glömmer
  • ätit gott godis
  • sett på trevlig TV
  • haft kaffebesök av bubblande och charmig tjej
  • haft kaffebesök av en snygg och trevlig kvinna
  • försökt fått min mammas hund, älskade Wille (men tyvärr min mamma kan inte sova utan honom just nu)
  • tränat riktigt kul med en massa positiva människor (blir så glad)
  • packat inför fina Julias student
  • slagit in studentpresent
  • tagit promenad
  • lagat rysligt god mat och gjort matsäck inför lång bilresa
Så godnatt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och jag har varit på kaffebesök hos en av de mest kärleksfullaste mammor jag mött.

2012-06-06 @ 02:00:32
URL: http://jennyhillerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0