far kors och tvärs

Så känns det verkligen.
Pingsten firades på Orust och nu har dagarna två gått till Julias student i Göterborg.
Innan det var dags för domkyrkan i Göteborg åt vi lite lunch som syster bjöd på.
Färgranna män dagen till ära.
Jenny är mer soft i sin stil. En ganska cool tjej om moster själv får bestämma.
Ballonger som skall på skylten blåses gärna inne i Domkyrkan!
Äntligen sitter studentmössan på. Grattis Julia!!
Väntar och väntar på vår tjej, vart är hon någonstans?
Äntligen en kram från bästa moster, tant Paola!!
Goaste systrar, nästa år Jenny är det din tur. Då ska moster "rocka loss". Fast jag kommer sakna dig och vårat bus i Domkyrkan. Fy fabian vad vi var busiga. Tänk om folk visste vad moster gjort?
De tre milen hem fick studenttjejen åka motorcykel med sin pappa, Mats.
En annan bra sak är ju att ens hem förbereds med alla fina studentpresenter. Förresten i bakgrunden är ju hon som trodde att jag var din mormor. Cool tjej, eller ska vi säga modig tjej?
Kallskuret från delikatessbutiken gjorde succé. Mums så gott.
Efter middagen fick vi smaka mycket goda hemmagjorda tårtor som Jenny vart med att fixa, vilken lillasyster alltså. Tror jag ska hyra in henne nästa år om jag ska ha ett party.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen får jag vara med på din blogg. Vad jag har väntat på detta!

2012-06-07 @ 18:02:43
Postat av: Anonym

du har varit med i mitt hjärta kära Jenny:)

2012-06-07 @ 21:51:17
URL: http://antligentant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0