Hektiskt liv

När barnen flyttat och lämnat boet trodde jag det skulle bli ett liv i lugnets tecken.
Så fel jag hade.
Det blev precis tvärtom.
Jag har blivit en självupptagen tant som bara gör vad jag själv vill.
Det vill säga, jag tränar, går till frissan och som i kväll tackat av en kollega i den mysiga miljö som Säterdalen erbjöd. Solen sken och alla vi kollegor hade fixat knytis med grilla, potatissallad, ost och kex, kaffe och efterrätt- Vilken cheesecake Sarah hade gjort. Vad bra att hon tittat på "Leila bakar".
 
Fabian vilket roligt gäng vi är.
Jag skrattar så jag får ont i både magen och kinderna.
Att få ha dessa männiksor omkring mig ger lika mycket måbra känsla som min träning.
Båda sakerna får mitt frisläppande av DOPAMIN att flöda.
En dag som denna och jag känner mig enormt tacksam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0