i regnets tecken

Första semesterdagen gjord, i regnets tecken.
Fast efter en fin och trevlig midsommar gör det inte så mycket.
Idag ska jag (med sällskap) åka till Stockholm och krama en viktigt person.
 
Skön kväll igår med intervallflex på träningsschemat.
Intervallerna är så svettiga att det är svårt att fatta att intervallträning kan vara så flåsig.
Ororar mig lite över ett ömt knä, som ibland känns lite svullet.
När jag pratar med mitt alldeles egna "proffs" (Ida såklart) tror hon att jag kan ha vätska. 
Själv tror jag det är menisken som spökar.
 
Känningarna blir värre av löpningen tror jag. 
Så korta intervaller med löpning i stället för längre distanser får det bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0