smygjobba som coach

Idag samlades ett gäng härliga tanter och en tjej. Tjejen hette Julia och är en tjej som jag träffat på träning. Vissa bara glimmar till och man tycker direkt om dem. Så är det med alla dessa som jobbade hårt i kväll.
I denna crossfit hörna gjorde vi kvällens 300 WOD med en påföljande cirkelträning med 4 stationer. Eftersom vi tränade så hårt hela gänget blev det inte några bilder från hela passet.
Så denna bild med starka magar får stå som stilbild för kvällens gäng.
50 armhävningar, 50 burpees, 50 sit up med kettlebell (bilden), 50 boxhopp, 50 rygglyft och som avslutning 50 dips. Det var WOD:en på 300.
En liten cirkelövning med 4 stationer. Klipphopp 25 stycken i TRX banden (när dessa var gjorda byttes station), sidoplankan, ryck med kettlebell och för första gången testades pull ups. Det sägs att pull up är lättare än chins. Säkert helt sant med pull up är svårt. Att lyfta sin egen vikt ovan räcket. Jag klarade en vid visning och två på stationen. Hurra, någonstans måste vi alla börja.
En liten final för magen med medicinboll hann vi också med. När det var gjort sträckte vi ut och strechade våra trötta och möra kroppar och bubblade av prat och må bra hormoner.
När vi var klara kom bästa Maria (min instruktör) med ett glatt gäng för att köra lite crossfit i en ledig sal. Då kan jag ju passa på att fota innan jag åker hem till min Taco-tallrik.
Maria jaga på med burpees och löpning som start.
Oj oj oj så fin teknik!
Vilken fin löpstil hon har Michelle.
Anna ville inte vara med på bild, det syns faktiskt inte. Så glad kan man vara när man får jobba hårt! Bra där Anna!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag ser ju nästan spänstig ut där... : )

2012-06-15 @ 08:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0