Vårt bästa P&L

Hem och kolla läget.
Folk överallt.
Ringer syrrans yngsta dotter och frågor om hon känner sig lortig.
Ja, säger hon.
Vill du komma och duscha? Vi är hemma ett par timmar och tvättar.
Ja, kommer jättegärna.
Ringer även Klara och berättar att vi är i stan.
Hon vill också komma och fika. 
Jenny kommer först och vi får stora kramen från en ganska sliten och trött campare.
Hon längtar efter allt som inte finns just nu.
Innan hon slinker in i duschen frågar jag om hon är hungrig. 
Jaaaaaaaaa..............säger hon.
Okej jag fixar något att äta, säger jag.
Spagetti och köttfärssås är nästan klart när hon visar sig igen ren och sköndoftande. 
 
En snabb promenad och vi är mätta på folk och festivalstämmning. 
Vårt bästa var Jenny och Klara (från Umeå)!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Toppen!! Vad glad jag blir. fast det är väl inget mot vad Jenny blev. Mina underbara ungar!!!

2012-07-01 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0