snälla vänta

Håll ut.
Till helgen kommer nog bilder från Polen och våra spännande besök runt Krakow.
Mitt i allt har ju Wille kommit också.
Min bästa M har smugit in mig på torsdagens pass, love you!!
 
Körde ett TMI med Michael i måndags.
Oj, säger jag. 
Först en WoD med en kettlebellsserie.
Först en teknikgenomgång sedag tre varv alá tufft och härligt.
Som mellanspel de högt älskade "burpees". 
Första gången jag körde 60 swingar med en 16 kilos. Fast uppdelade på 3 repetioner.
Stark tant, stolt tant.
 
Undrar om M kommer att pröva oss med ringarna?
Bävar, lite svårt.
Men som en liten uppmuntran till mig själv har jag just klarat av armhävning i handstående. 
Tjoho!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske bäst att spara lite på krafterna och gå på halvfart, en långpromenad med Wille ger ju (lite) motion eller rörelse, fast inte i samma klass som din vanliga träning. Men ändå. Take it easy några dagar älskling!

2012-11-08 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0