TMI och måndagsklubben

Hur kul som helst med helgens och måndagens pass.
Maria lockade med mig till Falun och måndagsklubben.
Rörlighet stod på schemat, fotled, höftled och axlar.
Nyttiga rörelser som ökar förbättringar när det gäller teknink och utförande.
 
Pistolen, en övning som fastnat på min hjärna.
Den ska jag öva på.
Skön WOD som avslutning lördagsförmiddagen i Falun.
 
Måndag kväll och ett bokat pass med Michael.
Riktigt trevlig kille som hejade fram sina för kvällen adepter. 
Nu träningsvärk och vila sista kvällen med Wille.
Han ska hem till sin "riktiga" matte imorgon.
Ska kela i soffan med honom snart och dofta i mig Willedoft så jag klarar mig ett tag.
Mamma, älskade mamma du finns i mitt hjärta alltid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0