barnbarn?

Efter syskonbarn här som inte sovit så himla bra så ska jag villigt erkänna att jag nästan glömt bort.
Hur det var, alltså.
Jag har insupit barnen och hunde Wille så gott jag har kunnat. 
Aron var den som tillät mig hålla honom och han var nöjd.
Tror att Aron är den nöjdaste och tåligaste ungen i hela universum.
 
Elsa är docksöt och charmig, fast lite avens på lillebror.
Trots att syrran plockade bort det mesta för honom så log han mest. 
Vilken kille!
 
Men barnbarn, ja ett i taget som jag kan få njuta av. 
 
 
Tröttheten till trots så tog jag mig ner och rehabtränade mitt stackars knä. 
Maken gick på ett HIT pass, själv vågade jag inte. 
Fick så ont efter passet i tisdags.
Imorgon är det dags att kolla lite resultat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för allt, omsorg och hjälp med Wille, god mat o samvaro. Måste lära mej spelet så jag kan hänga med bättre nästa gång. Hälsa också Sören!

2012-09-24 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0