full av energi

Flyter på bra nu.
Vissa dagar eller veckor är laddade med positiv energi.
Denna vecka har varit sådan.
Har jag gjort något särskilt för att det ska bli så?
Ja, förmodligen men vet inte riktigt själv vad just nu.
 
Brukar säga till mina klienter att ett känslomässigt bakrus är ett resultat av mitt agerande.
Det vill säga gör jag något som är mindre bra kommer det att ge sig till känna och vice versa. 
Alltså gör jag goda val och goda handlingar just nu.
 
Min man brukar ibland säga att jag försvarar "hela världen" eller  så säger han "du är klok du".
Jag gillar när han säger så. 
Han har sagt så nu på slutet. 
Fast jag ibland har bråttom och gör saker i hög hastighet så har jag inte tappat reflektionsförmågan på ett tag. 
 
Min man kan sägan andra saker också men det tar vi en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0