kramats ikväll

Först var jag förbi Stina, lilla stora tjejen.
Hon säger att hon blivit slaktad på HIT träningen och att det nu är bevisat att mamma är 1000 ggr starkare än hon.
Så är det inte riktigt.
Fast ont hade hon av träningsverken.
Hon har i sin helt mysiga lägenhet fått låna brorsans hörnsoffa (ärvd från oss) vilken passade så bra.
Hon kom på begäran från mig och la sig vid min sida och så fick jag hålla om henne.
Åh, så skönt.
Ibland är jag alldeles för tillgänglig för min ömma moderskänslor.
 
Samma sak hände lite senar denna kväll.
Hem på Tony och Jenny på tekväll och vi stod för äkta Gustafskorv.
Vilket mumsigt teparty det blev. 
Fick hålla min son i mina armar också. 
 
Jenny får jag krama varje möte numera. 
En kväll att vara tackam över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0