lite bonusträning

Denna lördagsförmiddag hade jag vikt till min rehabträning.
Packat hörlurar och mobilen för min nya spellista "godingar".
Bara gamla hit som jag dansade disco till som ungdom.
Åh vilket härligt flow på uppvärmningscykel till Donna Summer, rekomenderas varmt till alla mogna och omogna.
 
Mitt i mina exentriska övningar dyker "min" Maria och hennes gode vän upp. 
Tänk vilket sammanträffande att träffa dem här!(nördigt skämt).
Ska du vara med och träna lite när du är klar med rehab frågar Maria?'
Tänk vilken tur jag har som fick lite mer än planerat denna förmiddag. 
Gårdagens bröllopsmiddag och mörka choklad var lite mer än vad jag tänkt mig så att bränna på lite extra styrka passar precis. 
 
Jag slapp några jobbiga swingar och fick bara göra hälften av alla burpees, halleluja vilken tur jag har. 
Snart gör vi armhävning stående på händer, och verkar som de allra smidigaste atleter.
Avsluta gjorde vi med IVAR, detta namn har älsklingsgummisnodden fått av mig, Michelle och Maria idag.
Jag älskar IVAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0