PB och kipping

Vilka fina träningstillfällen jag haft denna vecka.
PB i vad då?
16 kg i kettlebellsswingar, skulle köra 2x25 men på andra omgången fick jag ge mig på 20. 
Men sammanlagt 45 swingar alá 16 kg (resten med 12 kg) är inte illa för tanten.
Fast jag tror inte jag gjort det om inte Maria sagt åt mig att nu ska du prova 16 kg Paola för 12 kg har du kört förut. 
 
Pulsen går i taket direkt.
 
Chins och pull up är fortfarande en huvudattraktion på mina pass. 
Har precis fått in "kipping" vid ett par tillfällen, vilken känsla att få swinga sig upp med hjälp av "fart och teknik".
 
Sjukgymnasten gjorde mig också lite lugn genom att säga att man kan få små bristningar och att det inte är så farligt. Jag får fortsätta med lite fler rehabövningar. 
Lite knäböj och utfallssteg är bra övningar för skadade knän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0