PB

Bra träningsvecka har passerat.
TMI med fina Maria och ett HIT pass med hennes vikarie.
Lite känningar av knäet vid uppvärmning framförallt under löpning.
Två rehabpass för mitt knä. 
Ett avslutades igår direkt efter jobbet med Anita. 
Efter 1 timmes träning som gör en svettig så avsutade vi med skönt häng i bastun.
Det var länge sedan jag bastade.
Varmt och avslappnande. 
 
Så vad betyder PB?
Jo, jag har ju under denna rehabträning också utmanat mig själv med "pull ups".
För ett par månader kunde jag max 2. 
Ökade på till 3.
Igår slog återigen ett personbästa, 4!!!!!!!
 
Tror jag klarade av rent glädjebakrus från "de nya" gummibanden Maria tog fram på TMI:n.
Precis som på crossfit-boxen så tränade vi pull up och chins med detta blåa gummiband.
Det var sååååå kuuuuullllll!!!!!
Målet att klara 5 pull up vid återbesöket hos sjukgymnasten kanske kommer att gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0