rehab helt okej

Har tränat mitt knä igen.
Ganska spännande att få se om det hjälper. 
Vet inte riktigt hur tungt jag kan belasta eftersom rehabträning inte handlar om alltför tungt motstånd.
Cyklar som uppvärmning till min springlista på Spotify, tänk så lätt allt blir med musik i öronen.
Tre maskiner sedan dragövningar borta i crosshörnan för att sedan avslutas på boozoboll och balans. 
 
Önskat att Ida varit med mig och tränat lite hon som har vana av rehabträning.
Min utmaning under min rehab är att öva upp mig på "pull ups". Klarar 3 i rad och gör två till efter mitt pass. 
hoppas klara 5 i rad efter 4 veckor. 
Det är svårt, Ida tyckte 3 var okej.
Hon sa faktiskt; 
- klarar du så många, det finns kompisar i min ålder som inte klarar 1.
Sådant gillar en gammal mamma att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0