släkt

Lördag och mamma med Wille och svägerska Anna med Elsa och Aron kommer.
Förberett grytan som består av älgkött med mesostsås (premiärprövas på gästerna).
Mamma har såklart bakat både äppelkaka och rabarberpaj, här skall gödas.
Hur skall jag hinna insupa alla och envar?
 
Jo jag har bett dem stanna över natten så vi får mötas vid frukost igen.
Vilken bra idé.
Wille ska få gå ut på sin runda som han gjort här förut.
Undrar om han minns?
 
Vilken tur att jag har varit iväg och rehabtränat på förmiddagen. 
På måndag är det dags för sjukgymnasten igen.
Har haft riktigt ont i knät sedan tisdagens HIT. 
Ska nog inte hoppa över hinder!
Fast när jag väl är igång känns ingen smärta. 
Den kom under natten. 
Lite vila och knät har lugnat ner sig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0