underbara lördag

Sovmorgon, mm då sover jag till 08.00.
Sätter på kaffe och äter frukost vid nyhetsmorgon.
Ingen plan för dagen i almenackan som är ett måste.
Shopping har vi småpratat lite om.
 
Under förmiddagen gör jag ordning både lunch och middag, fläskfilégryta och färsk kyckling som steks i ugnen.
Hur kan allt gå så lätt och bara flyta på?
11.00 allt klart för att bege sig mot butiken.
Tio nya plagg till min garderob, inget tvivel bara pang på sådär.
Jag har aldrig haft svårt för att bestämma mig.
 
Nu kaffe, god bok som gör mig förberedd inför Polen och Krakowresan. 
Är det så att lyckan förtjänas så har jag gjort ett gott jobb.
Annars är det bara att tacka för dessa underbara stunder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0