det går inte att sluta

Vem trodde jag att skulle lura?
Det går inte att sluta blogga.
 
Måste in med Portugalbilder och reseskildring.
 
Å jag bara måste berätta om mitt maxtest igår.
 
Kommer till F&S i tron om "Snabba torsdagen" är det som gäller denna kväll.
Men tji fick jag. En hel vecka tidigare ute.
 
Hjärnan är en komplicerad sak som förbereder sig på det som komma skall.
Kort stunds kortslutning innan jag kunde gå vidare och bestämma mig hur jag nu skulle lägga upp min kväll.
 
Jag kör mitt program som Maria gjort till mig för att jag ska klara mina mål, chins och handstående arrmhävning.
Sagt och gjort.
Med uppvärmning med cykel och naprapatens axelprogram gick det ändå ganska snabbt.
 
Kanske skall jag göra mitt maxtest för bänkpress och "front squat".
Eller är musklerna lite möra nu?
 
Äh, jag kör.
Ville klara tjejernas vikter som de gjort när jag inte våga delta pga. halsont.
Det gjorde jag. 37,5 kg i bänkpress och 50 kg i front squat. Provade 40 kg i bänkpress men hittade inte kraften.
Min medhjälpare (ung kille, kompis med min son) var min säkerhet vid bänkpressen coacha mig med uppmuntrande ord. Han avslutar mitt maxtest med att säga, du hade klarat 40 kg i bänkpress om du inte kört ditt pass innan.
Så nu är min jakt igång, 40 kg ett måste inom snar framtid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0