Portugal

 
Denna utsikt var min under en vecka. Min med skulle nog min make vilja säga.
Med Atlanten i blickfånget vid uppstigning gör mig glad.
 
 
Efter en dags träning innehöll kvällarna kunskapsinhämtning. Denna kväll var det dags att få veta anledning till smärta, skador och vad som göras. Nyttigt och lärorikt. Sen gäller det att ta det till sig också.
 
 
Vi tog oss tid en dag att stava till Spanien. Tillsammans med nyfunna träningsvänner.
 
 
Tror nästan det var rekorddeltagande den stavgångstur till Spanien.
 
 
Eftersom denna dag var i återhämtningens tecken startar vi ankomsten till Spanien och Ayamonte med kaffe.
 
 
Efter kaffet lite saluhall alá Spain!
 
 
Önskar nästan att jag hade tilltång till ett kök, i alla fall en spis och ugn med alla dessa delikatesser.
Eller vad sägs om denna tonfisk?
 
 
Havets biff.
 
Kanske du tror att jag inte ägnade mig åt så mycket träning?
Men jodå, fast ibland är det svårt att dokumentera allt. Men här kommer ett smakprov på lite crossfit, boxning och annat smått och gott. Håll till godo.
 
 
En av de supertrevliga medresenärenrna. Stark och snäll.
 
 
Lite regn gjorde att vi fick arbeta inne.
 
 
Vår crossfit- instruktör under veckan, Tobias.
En lite parpistol för kameran.
 
 
Rörlighet är AO vid denna övning. Det ser betydligt lättare ut än vad det är. Armarna helst i linje bakom örat.
 
 
Supersnygga och trevliga kvinnor som var grannar, frukostsällis, och träningnära. Fick kontakt redan på planet ner. Tack för att ni gjorde vår vecka med ert bidrag.
 
 
Boxning alá Sats. Skitkul och svettigt med glad och tuff motståndare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0