fattar knappt

Det är svårt att ta in att jag har semester nu, eller imorgon börjar den på riktigt.
Kom till vår camping i fredags kväll och har kört två träningpass med några glada motionärer.
Lördag körde jag ett cirkelfys, alá 10 stationer utan ett enda gymredskap.
Ett skaft till borste fick fungera som träkäpp till knäböjen.
Ett vedträ fick fungera som vikt vid sidorotationer.
 
Ja, det mesta går att ordna med det som finns till hands.
Idag har jag ordnat tyngder för lite marklyft med drag ovanför huvudet med lite dunkar fyllda med vatten och någon riktigt fin sten. Med fin menar jag bra grepp.
Idag körde vi lite mer crossfit inspirerat. 
Alla var så nöjda och gästerna som var med gav mig en stor kram.
 
Det är så roligt att träna tillsammans.
Delad glädje är dubbel glädje.
 
Nu sitter jag i förtältet och njuter av min makes sällskap.
Lite existentiella frågor dryftar vi mellan varven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0