oj oj oj vilka dagar

Midsommar fram till nu har innefattat många fina stunder.
Midsommaraftons morgon guidade jag motionärer här genom ett träningspass.
Låtlista i spotify och fin ljudanläggning skapade fin känsla tillsammans med morgonsolen. 
Modiga campare och jag som instruktör, vilken start!
 
Fram mot lunch dyker son och fästmö upp till silllunch i finaste sommarskrud.
Jenny (blivande sonhustru) tar med sig grabbarna och plockar blommor och gör varsin krans till mig och henne.
 
Med blommor i håret beger vi oss till dräktparad och dans runt stången, faster Ingeborg och hela baletten.
Tillbaka till husvagn och påbörjar spel och fika.
Duka långbord och njuta av middag med hela gänget. 
 
Midsommardagen, alltså idag, anmäld till Smednäsrodden tillsammans med tuffaste tjejerna Rebecka och Linda.
Hur gick det?
Vi vann, varenda heat faktiskt.
 
Så imorgon startar jag söndagen med ett sista träningspass här kl. 10.00 för att genast bege mig till prisutdelning och ta emot pucklan för rodden och kanske vinna en Ipod på våra lotter.
 
Så, vad säger man?
Hur bra kan det bli?
Jo, just så här:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0